ton-en-arn.reismee.nl

Verblijf in Fleurey les Lavoncourt (Fr)

Dag 7-13 (zaterdag 8 augustus - vrijdag 14 augustus)

Een oude vakantieboerderij dat langzamerhand opgeknapt wordt, in een uitgestorven dorpje. Een aparte ervaring dat in het begin wennen is. Het huis ruikt wat door de regen en het is vochtig. De badkamer zit in een schuur tegen het huis aan en de keuken is eenvoudig ingericht. Als dan 's nachts het toilet ook nog verstopt.... En dan slecht weer! Vooral voor onze dames is het wennen.

Het dorpje Fleurey les Lavoncourt is gelijk aan de doodse dorpjes waar we met het fietsen doorheen gingen. Enkele oude mensen en geen voorzieningen. De volgende dag werkt het toilet weer en als naenkele dagen begint de zon te schijnen en genieten we volop van de rust en ruimte Ondertussen hebben we tijdens het slechte weer enkele steden bezichtigd (Besancon en Langres) Arn en Ton ontdekken de tafeltennistafel!

Daarna 2 dagen lekker zonnen en zelfs nog een fietstochtje van 30 km, gaan we een dagje eerder weg vanwege het weer en treffen onderweg en in Nederland fantastisch weer. Het waren 2 geweldige weken.